Äntligen!!!!

När jag anlände till Kalmar med Kustpilen i torsdags eftermiddag åkte familjen till IKEA. Där skulle jag handla lite som jag inte kan nämna här ;) och när vi kommer och går i affären vad ser jag då om inte mitt efterlängtade tyg!!!!
image28
Jag kan ju erkänna att jag hade gett upp hoppet om att någonsin få se mitt älskade tyg.. men som sagt nu fick jag det! och jag köpte 3.5meter också hihi.. tänkte till kuddar och till väggen.. det blir najs..

Lite annat som har hänt är att när mamma o jag skulle åka till Kosta igår så fick vi givetvis punktering på bilen så pappa fick komma o hjälpa oss med ett däck.. så där satt mamma o jag o lusläste elgigantens reklamtidning. väääldigt intressant mpste jag säga..NOT!

På kvällen spelade vi iaf kort och drack lite Baileys.. mums!

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0