Önskelista till tomten

Tänkte jag publicerar min önskelista här för alla att se som vill ge mig julklappar :D

  • Termos
  • Filippa K-muggar tex deco eller dots
  • body butter från body shop mango-lukt
  • hårförlängning
  • nagelförlängning
  • sminkrådgivning MakeUpStore image59
  • presentkort H&M
  • twister
  • pictionary
  • med andra ord
  • ljusstakar Lagerhaus (fast jag vill nog ha de som är klara o inte de som är röda..) tror jag iaf :D
  • glasen som jag samlar på Orrefors
  • sockerkaksform
  • Lina halsband, silver här kan man tydligen beställa :D m925
  • kaffekanna sån som Iner har :D fast denna är röd
  • skål från Orrefors
  • Ryska dockor från IKEA
  • Produkter från Bed Head, Jenny säljer sånt.. både tillkropp o hår vill jag ha!
Det är lite av det som jag vill ha :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh det går nog bra! själv har jag precis mailat iväg min uppsats...känner mig lite orolig för jag vet inte alls vad hon kommer säga. det är så mycket text att jobba med. Jamen imorn ses vi, då får du ditt träd:) Förresten så frös jag in resten av pepparkakan, vi får ta den en annan gång! kram

2007-12-18 @ 12:47:10
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0