Fjärilar i magen

Idag är det näst sista dagen på denna veckas kvällskift! Igår kunde vi knappt göra något efter klockan nio eftersom då gick pressen sönder.. lite drygt faktiskt. Ikväll slutar vi en halvtimme tidigare, klockan tio, o de e riktigt skönt! Vet inte vad jag ska göra den extra halvtimmen hemma på kvällen men ändå..hehe..

Igår när jag skulle somna så kände jag fjärilar i magen riktigt ordentligt..  Beroende på att snart kommer ett kuvert hem som säger om jag kommit in på det program som jag sökt till hösten. Fasen också ifall jag inte gör det! Vad gör jag då?! Läskigt......Borde väl få svar nästa vecka tror jag..

Fortfarande lite halvmulet väder. Inte spöregn som igår iaf. Får hoppas det blir bättre till helgen. Ska nog till Öland då och skulle ju vara härligt om man kunde sola o bada lite! Så känns det som en riktig semesterhelg!

Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0