Kamera

Jippie!! Äntligen har jag köpt en kamera! Det blev inte den rosa jag bloggat om tidigare men en liknande.. fast silvrig! Så här fin är den!
image6
1599kr gick den på! Jag överraskade till och med mig själv när jag köpte den! Jag hade inte tänkt köpa den när jag och mamma kom in på onoff utan skulle bara titta lite på de olika modellerna igen o så kommer jag ut med en kamera! hihi.. För er som känner mig så vet ni att det inte tillhör vanligheterna att Lina bestämmer sig sådär fort! Bara typ två veckor ju! hahaha....

Nu har vi börjat jobba dagtid och det är rätt skönt, ett stort plus är att vi nu jobbar båda skiften tillsammans! Mycket roligare!!  På lördag blir det iaf Göteborg (vi e lediga hela vecka 30) så det blir till att tälta o gå på liseberg universeum osv! blir fullt upp! sedan ett snabbstopp i linköping och sedan öland de dagar som e kvar! blir nog väldigt kul tror (o hoppas jag)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0