Regn, mat & kamera

Måste det regna så förbaskat hela tiden! Det är inte kul, även om jag snart ska till jobbet och stå i fabriken ända till klockan halv elva ikväll.. Det är inte heller speciellt kul, men vad gör man inte för pengar.

Just nu är mitt största problem vad jag ska äta innan jag åker. Det är så jobbigt o komma på sånt, blir väl en macka till slut.

En kamera funderar jag också på att köpa men jag vet inte vilken modell. Är det någon som har förslag så tar jag gärna emot! Några krav har jag dock på hur den ska vara
  • finnas i olika färger
  • liten
  • snabb
  • 3-4megapixlar
  • minst 3x optisk zoom
  • max 1500kr
Det är inte lätt att hitta en sådan kamera har jag märkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0