LamporLamporLampor

Jag måste erkänna en sak.. jag är besatt av lampor!

Finns så många fina och de fyller en funktion samtidigt som de är dekorativa. Hittade några väldigt häftiga lampor på nätet när jag surfade runt...

(Bilden tagen från: www.pid.se)


(Bilden tagen från: www.bsweden.com)

Två jäkligt coola lampor i svart. Hittade också en vit naturinspirerad sak.

(Bilden tagen från: www.pid.se)

Dom ser ut som kottar tycker jag, mycket roliga!

Jag har nog inte råd med någon av dom, fattig student som man e. Jag har ju min Norm69 som jag är väldigt nöjd med ändå :D

(Bilden tagen från: www.snow-home.co.uk)

Snart ska jag till skolan och förbereda ett seminarie som äger rum i eftermiddag! See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0