Önskelista

När julen närmar sig kommer alltid samma fråga: Vad önskar du dig i julklapp?

Jag vet att det är långt kvar dit än, även om jag redan nu börjar längta efter, glögg, snöflingor och julmarknader. Men jag tänkte iaf vara ute i väldigt god tid och försöka tänka lite på vad jag önskar mig och har hittat en matta på IKEA som jag skulle vilja ha som inte var så farligt dyr heller i förhållande till storleken, mattor brukar ju vara rätt dyra.. Jag har länge velat ha en ryamatta och det är en sådan, en vit.. den verkar väldigt mysig..
image32
(Bild tagen från: www.IKEA.se)

Får se om jag hittar mer spännande saker!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men Lina, du kan ju inte börja prata om julen redan!

2007-10-09 @ 22:40:18
Postat av: Lina

Joo Josse, det kan jag! Det är ju så kallt o mörkt nu:D Allt bra i GBG??

2007-10-10 @ 11:57:29
URL: http://www.linaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0