Patricia

Varför är Patricia alltid slut? För er som inte är insatta i IKEAs namngivning så är PAtricia ett väääldigt snyggt tyg. Jag har varit på IKEA fem ggr tror jag endast för att se om det tyget finns.. Vill hänga det på väggen som dekoration! Jag har aldrig ens sett det i verkligheten.. Det kanske inte finnns egentligen, börjar snart tvivla... sKulle passa så bra i min lilla lägenhet.

Är det någon som har lite Patricia-tyg över så hör gärna av er!

Så här ser det ut (det finns flera sorters Patricia, men den här vill jag ha)

(Bilden tagen från: www.ikea.se)
image28
Sååå snyygt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var verkligen skiiitsnyggt:) Hoppas du får tag på det.

2007-10-09 @ 21:13:58
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0