Homework och motion

Igår hade vi vår första lektion i engelska. Det var lite blandat intryck, lärarna verkar väldigt mysiga. En äkta engelskalärare! Vi fick til och med läxa till på måndag, det a rinte igår man fick riktig läxa! Ska sätt amig och göra den nu tänkte jag, först ska jag äta lunch dock.

Efter jag gjort det funderar jag på att ge mig ut i skogen igen. Jag var ute och sprang igår för det var ju så himla fint väder så jag var tvungen att passa på. Och idag är det fortfarande väldigt fint väder så tar mig kanske en runda idag med. Har inte bestämt mig för om jag ska gå eller jogga bara.. Det får tiden utvisa. Jag har varit väldigt duktg på det området denna veckan måste jag säga :D

Måndag=springa Tisdag = promenera Onsdag=Vila Torsdag =springa och Fredag= promenera/springa

Ikväll kommer Jon hit och eftersom jag inte har TV4Sport så måste vi gå till O'learys för att äta och koll apå hockey, Brynäs-Mora.. HEJA MORA!!

Nu är lunchen klar!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hejsan=)
jag blir borta i två veckor!! det är så enormt de här så jag nästan är avis på mig själv.. haha.. KRAM

2008-04-04 @ 18:00:29
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Linda

Oh my god, girl! Uppdatera nån gång!! får ju dåligt samvete varje gång jag går in här o läser om dina hurtigheter...

2008-04-22 @ 16:26:46
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0