Vårsol

Idag var första dagen i skolan och det var mycket trevligt o se alla igen! Trots att det bar afanns två syremolekyler i mac-salen.... Efter lektionen begav sig iaf jag , Hanna o Emma ut i vårsolen på en promenad runt strömmen. Så himla fint det var alltså, det har jag ite väntat mig..hehe.. Man gick precis vid vattnet och det var så mysigt så. Detta ska bli en härlig vana! Kul tjejer!

När jag kom hem så fick jag bege mig till Willys för jag hade inten mat här hemma eftersom jag typ inte varit hemma på fyra veckor, det blev storhandling med andra ord. Sen lagade jag morotssoppa till middag och det blev hur mycket som helst så får äta det imorgon också. Måste nog säga att den var sådär god faktiskt. Jag hade nog för höga förhoppningar, har nämligen velat laga soppan länge men aldrig fått tid till det. Imorgon eller övermorgon blir det också frukostbullebak! Det är härligt. Ska också se till och göra min egen müsli nån dag, har ett jättegott recept till det.

Nu ska jag slänga mig i sängen med min kopp te och kolla på Simpsons. Imorgon blir det gruppmöte klockan 0900 och därefter handledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0