Jag är färdig!!!!!!!!!!

Med mitt sommarjobb alltså..

Sista kvällen var det idag och det är så himla skönt måste jag erkänna. Tio veckor har rullat förbi kanonfort och så var denna sommaren också över. Det är lite tragist att det enda jag har gjort på hela sommaren är att jobba jobba och gissa!! Jo jobba! Nu har jag en hel vecka "ledigt".. Det kan knappt kallas ledigt eftersom jag ska flytta så det blir jobb iaf.

Hur ska man nu klara sig ett helt år utan alla snuskskämt med Josse1 och Josse2?! Utan Josses och min lilla toyboy kommer veckorna också gå sakta.. Vem ska vi nu utsätta för sexual harassment.. Det har varit väldigt kul måste jag säga..  Ja för det enda som är roligt på Elmotor är snusket..för det blir man bra på vare sig man vill eller inte.. så är det bara..haha.. Idag har jag till exempel blivit tillsagd att ta av mig kläderna, hört en historia som handlar om en spade och vissa privata delar osv osv..

Imorgon blir det att fira min födelsedag lite i förskott med mormor o farmor o familjen innan jag åker upp till Lkpg och Nkpg. Så det blir smörgåstårta och vanlig tårta imorgon! MUMS! Och så blir det till att packa en himla massa med men jag är optimist och hopps det ska gå fort. Siktar på en fin sovmorgon imorgon och jag ska inte ens ställa klockan, det är lyx...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej. Läste ditt inlägg om porträttet. Skulle du villja maila över några bilder som du gjort så jag kan få se?

2008-08-22 @ 14:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0