Annorlunda reklam om klimathotet - nytänkande i mellanöstern?

Den här reklamen tyckte jag var ganska bra.

image80

Det känns också som om de tar upp klimathotet på ett nytt sätt. En av kommentarerna kritiserar reklamen och menar att det kanske mest ser ut som en reklam för en utställlning på något museum och att budskapet kanske inte går fram. Jag kan hålla med om de synpunkterna men samtidigt så tycker jag att det är kul att man får se lite annan reklam än tidigare. Mycket av reklamen angående miljöhotet tycker jag handlar om att säga hur dumma vi är och att jorden inte kommer finnas osv.. Här tas egentligen samma sak upp fast på ett mer humoristiskt sätt.

Jag hittade den här reklamen på Ad Blog Arabia som jag gick in på efter ett tips från en klasskamrat. Den verkar vara intressant och det är lite kul att se vad som händer utanför Europa i reklamvärlden också. Kanske kan få några nya idéer och synvinklar där.

Kommentarer
Postat av: Loua

Vilken häftig blogg du har!
Ha en trevlig kväll :)

2008-01-23 @ 20:09:33
URL: http://loua.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har! ♥

2008-01-23 @ 20:15:19
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

Hej! Ja dom är riktiga favoriter i sminkväskan=) Dom går på 198 kr/styck. Jag har också väldigt ljus hy normalt och
tycker att både well dressed och Pink swoon är superfina. Det är nog lite en smaksak det där så har du vägarna förbi MAC kan du ju testa och se vad som känns allra bäst:) Carrie har ju i sex and the city serien rouget ''orgasm'' från Nars. Skulle själv vilja få tag på en men det säljs ju inte i sverige!

jisses vilken fin blogg du har=)

2008-01-23 @ 20:37:36
URL: http://www.beautycave.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0