Promenad i Vrinneviskogen

Jag har länge funderat över skylten som det står Vrinnevi motionscentrum som jag går förbi på vägen till affären varje gång. Vart finns det där? Lite spännande.. Så idag beslutade jag mig för att ta reda på saken och begav mig ut på en upptäcktsfärd.

Det var helt fantastiskt! Det Ligger en skidbacke, fotbollsplan, minigolfbana massor av motionsspår och bäst av allt en RIDSKOLA precis jättenära mitt hus!! Hur kan jag ha missat detta under hela tiden jag bott här, ett halvt år..hehe..Så nu blev jag så himla sugen på o börja rida! måste se över min budget o se om jag har råd, har inte ridit sen i ettan på gymnasiet och det var ju ett tag sen..hehe

Det var väldigt mysigt i skogen, och det fanns mysiga ställen att sätta sig på o äta matsäck o bara mysa. Något som gjorde rundan så extra bra med var det fina vädret, perfekt promenadväder!

Nu ska jag nog bege mig till affären och inhandla lite basvaror o sen ska jag nog laga fisk idag...mums!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, vad mysigt det låter!! Vi kanske ska ta en tantpromenad i skogen nån gång? kram

2008-01-18 @ 11:48:40
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0