Auktion!!

Idag skulle jag gått på lektion, konstvetenskap, men jag försov mig..Vaknade med mobilen i handen, jag måste ha stängt av den och inte bara en gång utan TVÅ utan att jag har något minne av det. Jag ställer nämligen mobilen som väckarklocka. Konstigt det där.

Nu ska jag iaf åka på visning, ska på auktion imorgon. Älskar auktioner. Förra gången fyndade jag en kanonfin fåtölj för ynka 58kr! Denna gången ska jag kolla på kaffekoppar av Stig Lindberg, de heter Salix och de ser ut som på bilden nedan.

image101

Nehe nu har visningen börjat så det är dags för mig att åka! Måste hem sen snabbt o plugga :( Samtidigt som jag ska dricka kaffe :D

P.S. Jag tittar ut genom fönstret och vad ser jag?! Jo SNÖ!!! usch och fy!!.D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0