Inte ännu..

Nu är jag tillbaka i Linköping och har haft en väldigt trevlig påsk med massa god mat.

På påskafton åkte vi in till Kalmar på galej och hade ganska kul.. Jag träffade en hel del gamla skolkamrater och jobbarkompisar, det var väldigt trevligt :D

När vi åkte hem igår så stannade vi till på outleten i Kosta där jag köpte en parfym för en VÄLDIGT billig penning, 150ml för 279kr och det var Calvin Klein IN2U mmm....

När vi kom hem igår så solade jag och sedan fick jag äran att köra och hämta maten som vi beställt från YOGI, fy fasiken vad gott det är där! Jag tog kyckling tikka masala och det blev över så jag får njuta av det idag med!

Jag har inte dödat blondinen ännu. Har böjat vackla i mitt beslut igen.. hehe.. svår beslutsångest alltså, men jag tror jag ska tona det.. Jag är ocklså lite sugen på att köpa löshår på glitter.. de har rea denna eller nästa vecka! 25% på allt löshår! då blir det mkt billigare helt enkelt..hehe..

Nu har jag sett ett avsnitt av LOST och det är också fasiken så bra! Ska gå och sola nu och sedan ska jag äta min tikka masala..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0