Påsklov

Ikväll ska jag på tentafest och det komemr nog bli kanonkul! Typ hela klassen ska dit vad jag vet så det blir nog livat :D Sedan är vi lediga i tre hela veckor! helt galet länge.. vad ska man hitta på under tiden liksom? Jag ska iaf åka hem över påsken det ska bli trevligt. Förhoppningsvis får jag då spela mitt nyinköpta spel ALIAS med familjen! Älskar att spela spel. Jag köpte det på bokrean, mkt bra, velat ha länge. Köpte också två kokböcker, en för thaimat och en om pasta. Måste testa o laga nåt nån dag. köpte också en pocketbok, Eragon, som filmen. Har börjat läsa o den verkar riktigt bra!

image100

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad går spelet ut på? vi borde ha en spelkväll nån gång...(med eller utan alkohol)

2008-03-12 @ 22:57:50
URL: http://tulpangnissel.blogg.se
Postat av: Lina

Det är lite som pictionary fast med ord! man ska förklara ett ord för den andra, man spelar i par o så ska den andra gissa rätt ord..superkul..hihi.. så jag e ABSOLUT på en spelkväll!

2008-03-16 @ 13:32:35
URL: http://www.linaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0