Duktig

Idag har jag varit väldigt duktig.. i och för sig så sov jag väldigt länge (vågar inte säga hur länge) men det har jag tagit igen nu! Det har skurats o fejats så damet bara ryker! torkat alla golven dammat o tvättat mattor. Får ju storfrämma ti helgen så det gäller ju att fixa till lite i svinstian..hehe..

Imorgon ska jag lämna in en rapport samt ha en tenta så det blir till att skriva klart rapporten nu och sedan kanske plugga lite inför tentan. Det är bara så svårt för jag vet inte riktigt vad jag ska plugga på. Det är engleska jag har tenta i och vi har ju inte direkt haft glosläxa osv som man hade när man var liten.. jaja, får ta det med en klackspark.

för övrigt så lämnade vi in två andra uppgifter i tisdags. Vi skulle visa hur någonting gjordes eller hur något fungerar. Jag valde att visa hur man gör en skål av en LP-skiva. Så här blev det:

image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0