SOMMARLOV!

Äntligen är allitng inlämnat och klart för denna terminen. Iofs så har jag två uppgifter att göra i engelskan men det är ingen deadline på dem så det är skönt.

Idag har jag köpt en ögonmask som man har när man sover samt två doftljus, det ena med mintlukt och det andra med lakritslukt. Väldigt fina var de också. det var på GRANIT som jag hittade dom och eftersom det för tillfället är ta tre betala för två så är man ju tvungen att inhandla tre saker. Så nu pryder dessa två härliga ljus med underbar skrift mitt lilla soffbord.

image113

image114

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tittade oxå på de där ljusen men kom fram till att mitt ljusförråd redan var för stort. Gud vilka fina bilder på islänningarna=) kraaam

2008-05-28 @ 21:34:40
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0