Måndag

Okej.. jag borde ha pluggat massor till duggan i projektmetodik på onsdag, men varför gör man inte det då? Jag har precis kommit hem efter en runda på stan. Där blev jag bjuden på lunch av sötnosen och sedan skulle jag shoppa ett par pärlöronhängen tänkte jag. Nu blev det så att jag kom hem med ett par svarta jeans (99kr) från Gina tricot som hade erbjudande och också en top/klänning från samma ställe. Köpte också ett par öronhängen från H&M som var i svart o silver.. inte alls bra med tanke på min ansträngda ekonomi. Varför kan man inte bara gå o köpa det jag tänkte innan att jag skulle köpa utan att köpa en massa annat? Borde kanske ringa lyxfällan..hihi

Nu ser himlen  väldigt gråmulen ut och det ser ut att börja regna när som helst. Men jag ska ge mig ut o springa en runda runt stångån så får vi se hur blöt jag är när jag komemr hem. Nu är det illa när man till och med ger sig ut och springer istället för att plugga.... Men SEN ska jag plugga i vår iordninggjorda läshörna här i arbetsrummet.

Nu måste jag skynda mig innan det börjar regna!!!!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Vore asakul! Häng med på lördag vet jag. Om du kan förstås. Då är det ju löning och mycket folk = mycket galej. Det vore skitkul. Roligt att ses igen också :)



Kram!

2008-10-23 @ 00:14:56
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: The Master

Häftig design! najs blogg!

2008-10-26 @ 12:43:44
URL: http://javcarbaloo.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Oh ja jag älskar lush!

2008-10-29 @ 21:58:13
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0