Inredningsprojekt - plommonlila

Här hemma har jag haft lite miniprojekt också. Har möblerat om lite här hemma och köpt lite nya gardiner och kuddar och hängt lite tavlor. Det blir riktigt bra tycker jag. Har spraymålat lite vaser, ljuslyktor och nyckelskåp för att de skulle passa in lite bättre. Tror det blir riktigt najs. Kan visa bilder sedan när de hänger och står på plats när de torkat.



För övrigt så är det snart dags för mig att fylla 25år och då ska jag ha en liten fest här hemma som jag hålle rpå att planerar inför. Ska bjuda på lite snittar och välkomstdrink. Har pysslat med fina inbjudningskort (det är så roligt att klippa och klistra) så nu hoppas jag att ALLA kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0