jaha fredag igen

idag har jag tvättat, jobbat, lunchat, handlat, städat, diskat och lite andra roliga saker.. eller not... Sitter för tillfället och väntar på att lasagnen ska bli klar, sen middag idag. Och ett glas rött hade inte varit fel en kväll som denna men har inte något såklart, så himla typsikt.. Är för övrrigt på jakt efter en klänning till mitt 25års kalas, men det var tydligen lättare sagt än gjort.. Känns som om jag varit i varenda affär utan någon större framgång. Såg iofs en på MQ som kanske har lite potential men hann inte prova.. kanske ska ta en runda dit imon.. Nu ska jag kolla maten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är med och tävlar :)

2009-08-15 @ 21:56:27
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: www.alexandrastyle.se

Hej, det var inte längesen hon köpte den så den finns nog kvar!!!



//



www.alexandrastyle.se

2009-08-16 @ 22:50:34
URL: http://www.alexandrastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0