Lite shopping och lunch på stan

Idag var jag och åt en god lunchsallad på stora torget med en kpompis hemifrån.. Vet inte hur länge vi sagt att vi ska ta en fika eller nåt och ändå har det inte blivit av på typ ett år, lustigt det där.. Efteråt gick vi iaf en liten runda på stan innan de stängde.. Jag hittade en t-shirt på Gina Tricot, lite schampo balsam (billigt för tillfället för jag tänker nog köpa banan schampo och balsam från body shop när det kommer in där), putsduk till mina silverbestick och två fina anteckningsblock från Åhlens. Där hittade jag också jättefina musmattor så jag köpta två så vi kan matcha här hemma i vårt nyligen fixade kontor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0