Vit stringhylla

Nu är jag verkligen i pysslartagen.. Förutom att jag målat en golvvas, ljuslykta och ett nyckelskåp i svart så ska jag nu ge mig på att måla min gamla stringhylla vit. För tillfället är det svarta sidor på den och valnötshyllor. Det känns ju faktiskt lite dumt att måla om en sådan klenod men den passar inte riktig tin här nu när vi ska göra en makeover på vårt hemmakontor. Dessutom ska jag nog få en stringhylla till av min kära mamma som inte har samma trä i hyllorna så då kommer de ju ändå matcha om jag målar dem vita. Så här hade jag tänkt mig att den skulle se ut när den e klar!



För att se bilder på det jag målat innan kan ni kolla in mina album på styleroom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0