Efterfest med MANDO DIAO

Jag vet knappt vart jag ska börja men av rubriken att döma kanske ni iaf förstår vart det hela slutar, i rum 805.

Lördagen den 30 maj kommer Linda ner till mig på Öland i husvagnen för att senare på kvällen på på Springbreak, eller snarare Mando Diao. Vi såg nämligen inga andra, vem vill se Hammerfall eller Kevin borg? Till at börja med så hängde vi utanför med Jenny och hennes kille Sebastian samt några kompisar till honom.Vi såg Mando Diao och det kan vara den bästa konsert jag någonsin sett! Trots att det bara var en timme, himla synd. En sak jag inte förstår är varför de inte kör Somg for Aberdeen? Någon?

Här kommer en liten bildkavalkad från konserten.










I alla fall så går vi sedan vidare in på Palace men Jenny och killarna för o partaja lite och vem trippar in där då? Jo Mando Diao så klart (plus typ några hundra till men men....) Jag säger till Linda vi måste göra något vi kommer ångra oss annars.. SÅ vi går fram och jag säger til Bjön Dixgård att det var en sådan himla bra konsert och att de borde köra Aberdeen.. Vad händer då? JOO, vi blir bjudna på efterfest. Sådant händer inte oss bönder (mig inräknat så vill säga, inte stockholmaren) så det är så klart vi måste gå tänker vi. Efter mycket letande så hittar vi rummet men när vi står där tänker vi det låter inte så mycket. Jag menar man förväntar sig dörrar öppna mellan fyra hotellrum, musik på högsta volym, folk överallt, sprit och TV-apparater ut genom fönstren så vi blev lite oroliga av tystnaden. Men dörren öppnas och en kommer ut o säger vi e bjudna så vi går in och minsann där sitter Björn och Mats från bandet, trevligt värre! Vi får massa öl och lite whiskey och tequila. Björn däckar, helt plötsligt är de tre småtjejerna borta för deras mamma ringde ?! och vi e kvar där men nån äcklig assistens som fick höra ett och annat till slut. Så vid halv fem tiden så drar Linda och jag oss därifrån och möter då Gustaf i dörren.. snajsigt.

Efter lite googlande så upptäckte jag idag att både Björn och Gustaf är gifta och Gustaf har barn och Bjöns ska bli pappa. Detta gjorde mig lite orolig över vem den blonda tjejen var vi såg kom in på hotellet själv med Gustaf innan vi gick in på efterfesten..hmmm.... don't like..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0