I´m rich!

Ja eller nästan iaf om man jämför med innan då jag var helt pank.. Fick mina skattepengar idag och det var ju tvunget att firas på stan. Blev för någon vecka sedan medlem i Body shop och fick då ett erbjudande om att handla 3för2 så det gjorde jag idag och detta blev det!



fotcremen var en överraskning som låg i väskan när jag kom hem.. Ska tydligen lukta mint så den ska jag testa någon dag när man gått i high heels och har ont i fossingarna dagen efter.

Sen bar det vidare till H&M där det visade sig vara massiv rea på nästan det mesta kändes det som. Det blev lite fynd där, vissa på rean och andra inte.



en t-shirt som var beige upptill och svart dertill, en svart tröja som var rätt lång och glittrade lite i tyget (syns inte så bra på kortet), ett vitt och ljusgrå-randigt linne, en grå t-shirt i organic cotton (älskar de modellerna de har på dem, har två till!) och ett par underbart söta ballerinaskor i geopardmönster. Är mycket nöjd med mina köp och de får nog följa med mig på min lilla semester nu igen till helgen. Jag ska nämligen åka till skogen och föräldrarna imorgon och sedan på fredag åker jag till Vimmerby för att hämta Jon där och efter det åker vi till husvagnen på Öland! Kommer bi kanon! Synd bara att vädret inte verkar vara så bra då heller.. Trista Sverige..

På vägen hem från stan inhandlades det iaf lite sushi som har ätits och njutits av nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0