Midsommar i Dalarna!

Nu har jag kommit tillbaka efter en lång visit hemma i småland och i husvagnen på Öland. Det har varit toppen med fint väder och kortspel och lugn och ro. Men inatt klockan tolv kom vi hem till Linköping en natt för att idag åka vidare till Dalarna.


Det känns verkligen inte som att det är imorgon det är midsommarafton, lite trist tycker jag allt. Här i Linköping regnar det och det ska väl inte bli så mycket bättre imorgon heller vad jag har förstått.

Snart ska vi iaf till Dalarna dör att fira och jag får hoppas det blir roligt. Ikväll blir det sillbord med svärföräldrarna och Jons yngre syster. Imorgon är det inte helt hundra vart exakt det bär av.

Ha en bra midsommar!


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Visst är dom snygga :)

dom är köpta på nelly.se och kosta fan inte många kronor !!

2009-07-03 @ 08:03:23
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0