träning med nya nike

Nu ska jag alldeles strax iväg och träna med mina nya nike-skor som jag fick för en vecka sedan ungefär. Det är sådana som man kan sätta i en grej till ipoden som mäter allt möjligt.. Blev väldigt sugen nu när jag fick ett par sådana skor, kanske kan motivera en till att jobba lite hårdare. Men så hörde jag något om att dne lilla grejen är en slit-och-släng-grej, batteriet går inte att ladda eller byta och det tyckte jag lät väldigt dumt och märkligt. Så tänkte fråga er om ni vet om det stämmer och lite mer hur det fungerar. Måste man tex ha en ipod för att använda? Jag har bara en ipod nano.. Men såg också något om ett armband, hur fungerar det isf? Det är inget chip som man sätter i datorn eller liknande? Många undringar.. Borde kanske fråga någon i en sportbutik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0