Sommarlov

Nu har det blivit sommarlov! Eller iaf så gott som. Jag har en examinationsuppgift kvar  retorikkursen samt att jag ska göra en brandbook för mitt påhittade varumärke LEKO som gör ekologiska leksaker. Allt detta ska in på måndag och jag har inte på allvar börjat med någon av uppgifterna.

Imorgon ska jag till David och fika, han bjuder på hembakat, ska bli spännande att se hur han är som konditor =) Sen på kvällen blir det till Norrköping för att ha skifte med nya styrelsen för gdk-sektionen. Det blir middag och bowling och ska bli superkul! Det var så himla längesen jag bowlade vilket är synd för det är ju så kul.

En annan rolig sak som händer om två veckor är att jag ska till Kalmar och gå på Springbreak och se Mando Diao!! Vad som är ännu roligare är att Linda kommer ner från Stockholm för att göra mig sällskap. Det blir att övernatta i husvagnen på Öland så jag hoppas på kanonväder så blir det som en minisemester. Någon mer som vill hänga på till Kalmar?!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fy faaan va kul vi ska ha!!

2009-05-21 @ 16:12:45
URL: http://tulpangnissel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0