Äntligen helg!

Igår kväll åkte Jon iväg så jag är hemma själv och det är rätt så skönt ibland. Imorgon möts vi upp HÄR!!!


För er som inte känne rigen det så är det Göteborg! Jag ska åka buss dit och sedan gå lit epå stan sen på kvällen blir det synthfest minsann.. Vi ska bland annat se Covenant som är Jons favoriter och jag tycke rinte att de är så dumma för att vara den typen av musik och konserter är ju alltid trevligt. Boende på hotell är också lyxigt, det bästa med det är frukostbuffen anser jag! haha..

Ikväll blir det att färga håret mysa med film. Jag gissar att den här kan vara bra...


...av nån anledning heter den Drakarnas rike på svenska.. jag vet inte vad den översättaren hade för betyg i skolan men i linje med den utbildning jag har så betyder det inte samma sak..hehe.. Men allvarligt talat är inte översättningarna på tv under all kritik?? De översätter lite hur som helst tycker jag! Siffror är något som knappt aldrig översätts korrekt! Stavfel i svenskan och felstavade namn och ett namn som kan stavas olika på olika ställen trots att det är samma person. Översättare kanske man skulle bli, verkar ju inte så svårt........

Nähä! Nu blir det nog att slänga färg i kalufsen och sedan packa en lite väska! Trevlig fredag och helg på er!!

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Lina Karlsson;

Tack så himla mycket!! :) Stegen kommer från Åhléns, den kostade 229 kr bara. Inte den mest rejäla stegen men den funkar visst bra. :) Jag såg den där för någon vecka sedan så den ska finnas kvar. :)



Trevlig kväll på dig!

2010-01-09 @ 17:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0