Fredag på stan

Idag väcktes man av jobbet osm ringde o behövde hjälp så då var det till att stga upp o sätta sig vid datorn, men det gick rätt snabbt så det va lugnt. Sen fixade jag lite här hemma för att sedan ta en chailatte på espresso house med Charlotte. Mycket mysigt. Efter det blev det en snabbvända på stan. Hittade en såå fin jacka på Lindex men den kostar 999:- så jag vet inte om jag har råd med den. Sen så kändes den också ganska tunn så jag är osäker på om den kommer räcka hela vintern. Det är iofs ull i så kanske kanske...

En flaska vin blev det på systembolaget till festen imon, kanske tar mig ett glas snart också, och tandkräm från apoteket fick hänga med hem också! En lyckad dag på stan som ni märker! haha..

Nu har Jon en kompis här hemma så de dricker öl och kolla rpå hockey och pratar killsnack. Själv sitter jag undangömd på kontoret och blev tillfrågad om jag kunde laga mat till dom.. Som om jag e nån jäkla kokerska! Men men jag ska ju också äta nåt tänkte jag så det kanske blir att jag får laga nåt ändå..hehe.. men jag menar ändå liksom..

Imon blir det som sagt GDK-sittning i Norrköping och det ska bli mycket roligt! Lösnaglar och lösfransar och kanske lite löshår åker nog på + festblåsa+ högklackat!

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0