Banan & blåbärssmoothie



Min frukost idag bestod återigen av en sådan här smaskig banan & blåbärssmoothie efter det b lev den en timmes Bodypump och det var ett tag sedan jag var på ett BP pass så det var himla kul.. Trodde att jag skulle komma för sent men jag han i god tid. Anledningen är att min cykel strejkar när det är under noll grader och går då helt enkelt inte att låsa upp! Himla osmidigt måste jag säga, ska se om det hjälper att köpa låsolja, det gäller ju bara att komma ihåg sådant när man är i affären..I alla fall så medför detta att jag måste gå till gymet och detä r alltid svårt att beräkna när jag måste gå, är ju så van vid att cykla.

Nu  blir det duschen sedan lunch och sedan är det racerfart med min ToDo-lista som jag har framför mig på skrivbordet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0