Spinning x 3


Idag har jag avverkat mitt tredje spinningpass denna veckan, tre timmar alltså. Nästa vecka blir det  förutom spinning även bodypump, det var länge sedan nu och det är ju så roligt!

Imorgon är det måndag igen och jag har en hel del grejer på min ToDo-lista. Mycket på jobbet just nu och har en del grejer osm jag måste göra imorgon. Sedan har jag även en liten uppgift från i höstas i skolan som ska in på torsdag, är allt annat än pepp på att göra den uppgiften nu.. suck men det är väl bara att bita i det sura äpplet.. Inte så mkt som ska skrivas iaf så nåt positivt..

En kul grej som händer i mars som jag uppmärksammade ikväll var att det kommer en ny Tim Burton film! Det är Alice i Underlandet som står på tur och så klart är ju Johnny Depp med och då kan det inte annat än bli bra enligt mig.




Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hahah nää verkligen inte!

2010-01-11 @ 11:30:15
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0