Nationaldagen och ny hemsida

Hålle rpå och packar fö fullt inför vår helg i huvudstaden. Det blir firande av nationaldagen på Skansen och sedan blir det nog fotboll på någon pub, om man får plats någonstans. Förmodligen är det sjukt mycket folk ute eftersom Bruce Springsteen spelar i stan tors, fre och sön och sedan nationaldagen och viktig landslagsmatch på det.

På söndag blir det till att ha ett litet möte med tjejen jag ska göra hemsida/logga åt (bloggat om det tidigare).

Har också börjat och kommite en bra bit på designen på min nya hemsida, linakarlsson.se . Här får ni en liten smygtitt....



Jag ska nog använda Joomla till denna sidan. Det kommer att ifnnas en blogg och eftersom jag lärt mig Joomla rätt bra nu eftersom vi använde det till www.gdk.nu så vet jag hur man uppdaterar och det är väldigt enkelt. Lämna en kommentar och säg vad ni tycker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0